۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 5260
کد خبر: 84638809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

با راه آسان و سریع خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید!

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبر: 84638809
با راه آسان و سریع خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید!

یکی از راه‌های سفر ارزان و اقتصادی و جابه‌جا شدن در شهرهای مختلف ایران، استفاده از اتوبوس است.

به گزارش ایرنا، اما خرید بلیط اتوبوس به روش قدیمی و از ترمینال‌های مسافربری برای بسیاری می‌تواند سخت باشد. برای همین قرار است خرید آنلاین بلیط اتوبوس را قدم به قدم برایتان در ادامه بگوییم، تا سفری راحت و بی‌دردسر را تجربه کنید.

تعیین تاریخ مبدا و مقصد

در ابتدا که به قسمت «بلیط اتوبوس» در سایت اسنپ تریپ وارد شوید، شهرهای مبدا و مقصد را انتخاب کنید. بعد از آن به سراغ روز و تاریخ مورد نظرتان بروید. بعد از آن لیستی از بلیط اتوبوس به همراه قیمت، جزئیات و همه‌ی اطلاعات لازم نمایش داده شده و قابل مشاهده است.

بررسی ترمینال مبدا و مقصد

پایانه‌های مسافربری اتوبوس در بعضی از شهرها مختلف است. برای مثال در تهران پایانه‌های جنوب، شرق، غرب، و بیهقی فعالند. در این قسمت ببینید به کدام ترمینال مسافربری اتوبوس برای سوار شدن باید مراجعه کنید. اگر ترجیح خاصی دارید، از فیلتر مربوطه در سایت اسنپ تریپ استفاده کنید و تنها بلیط‌های مربوط به پایانه مورد نظرتان را ببینید. علاوه بر آن، موارد ضروری از جمله ساعت و روز حرکت را هم چک کنید.

انتخاب صندلی اتوبوس و مطالعه قوانین قبل از خرید

پس از آن که بلیط اتوبوس مورد نظرتان را انتخاب کردید، صندلی‌های فروخته شده و قابل فروش را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین قوانین کنسلی در زمان رزرو بلیط اتوبوس در اسنپ‌تریپ برای مطالعه قرار گرفته تا پیش از انجام خرید، آن را بخوانید و با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

نهایی کردن خرید بلیط اتوبوس

مرحله آخر خرید بلیط اتوبوس وارد کردن اطلاعات است. در این قسمت اگر کد تخفیف دارید وارد کنید. قیمت بلیط اتوبوس برای بسیاری از شهرها مانند بلیط اتوبوس مشهد تهران با توجه به روز و تاریخ حرکت متفاوت است. البته امکان خرید بلیط اتوبوس با در اسنپ‌تریپ تخفیف در بسیاری از روزهای سال برای شما فراهم است. پس از چک کردن مشخصات و صندلی انتخاب شده، به مرحله تکمیل خرید و پرداخت می‌توانید بروید. و بعد از کامل شدن مرحله پرداخت، پیام موفقیت آمیز خرید بلیط اتوبوس را دریافت خواهید کرد. به همین راحتی و در چند قدم ساده، خرید بلیط اتوبوس برای هرجای ایران که بخواهید از سایت اسنپ‌تریپ کامل می‌شود. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس است.

با راه آسان و سریع خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید!

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha