۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84638941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در اردبیل افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84638941
نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- ایرنا- بخش استانی چهاردهمین دوره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در اردبیل روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی این استان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این زمینه گفت: هنرمندان منسوب به اردبیل به خصوص در عرصه هنرهای تجسمی همیشه خوش درخشیده‌اند و فعالیت‌هایشان چشمگیر و قابل اعتنا بوده است.

عبدالله بحرالعلومی افزود: با توجه به ظرفیت و توانایی والای هنرمندان استان اردبیل امید می‌رود که در رویدادهای مختلف ملی و فراملی حضور یابند و برای این استان افتخار کسب کنند.

وی بیان کرد: آثار بسیار خوبی را در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل شاهد هستیم که با عنوان تجسم هنر تا ۳۰ بهمن‌ماه برای علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و هنر به نمایش درمی‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: آثار ۱۰ هنرمند برجسته استان در حوزه هنرهای جدید شامل پرفورمنس آرت، اینستالیش، ویدیو آرت، چیدمان و همچنین آثاری از رشته‌های مختلف هنری در مجتمع فرهنگی و هنری فدک در معرض دید عموم است.

نگارخانه استاد قوام الدین اردبیلی در قالب نمایشگاه هنرهای تجسمی میزبان آثاری از خسرو حیدری، حجت مجرد، احمد شیخ‌زاده، شیرین قلی‌پور، حجت‌اله عینی، حسین آزاد، صمر گالشی، سجاد دادپور، بهنام آخربین، فریبرز اسماعیلی و مهران رجبعلی‌زاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha