اجرای طرح نظارتی ویژه انبارها در خراسان جنوبی از امروز

بیرجند - ایرنا - اجرای طرح نظارتی ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا با حضور تیم‌های بازرسی از امروز - ۱۶ بهمن - در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی روز شنبه در حاشیه اعزام تیم‌های بازرسی این سازمان گفت: طرح نظارتی ویژه تشدید بازرسی از انبارها از ۱۶ بهمن ماه جاری به مدت ۱۵ روز در سطح استان اجرا می‌شود.

علی تهوری افزود: این طرح نظارتی در راستای حفظ ثبات و ایجاد آرامش بازار و به منظور ایجاد وحدت رویه اقدامات نظارتی و همکاری موثر دستگاه‌های نظارتی مرتبط و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا برای برخی گروه‌های کالایی اجرایی شد.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت تامین و عرضه، اطمینان از نبود انباشت غیرموجه کالا در انبارها و مراکز نگهداری، برخورد قانونی و قاطع با تخلفات احتمالی از مهمترین اهداف این طرح است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: صحت‌سنجی موجودی انبارها و تطبیق اطلاعات آنها با اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها در دستور کار بازرسان است.

وی تاکید کرد: تمامی فعالان اقتصادی در همه حوزه‌ها باید نسبت به ثبت تمامی انبارهای خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha