تاسیس بنیاد مستضعفان نشان دهنده نگاه ویژه امام راحل به محرومان بود

شهرری ـ ایرنا ـ رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد یادگار و تجلی انقلاب اسلامی است، گفت: تاسیس این نهاد نشان دهنده نگاه ویژه امام راحل به مقوله کمک به محرومان و افراد کم برخوردار جامعه بود.

به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح روز شنبه به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای ایشان، رهبرفرزانه انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز بنیاد مستضعفان همه تلاش خود را به کار بسته تا بتواند در مناطق محروم فعالیت‌های مختلفی در جهت رفع فقر و ایجاد اشتغال داشته باشد.

وی  با اشاره به اینکه در زمان طاغوت شاه و یارانش به دنبال غارت و چپاول ثروت کشور و مردم در جهت منافع خودشان بودند، ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب شد تمامی اموال مردم از جیره خواران شاه گرفته شده و به نفع مستضعفان جامه هزینه و سرمایه گذاری شود.

فتاح در ادامه با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای حضور و ادای احترام به مقام شامخ امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های بلند ایشان است، بیان داشت: امروز باید همه در جهت  آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha