۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84639527
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی پزشکی در پاکدشت برگزار شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبر: 84639527
اردوی جهادی پزشکی در پاکدشت برگزار شد

تهران-ایرنا- فرمانده حوزه سه سیدالشهدا(ع) شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، اردوی جهادی پزشکی به همت گروه جهادی شهید محمود پازوکی پاکدشت و تیم جهادی پزشکی بیمارستان کودکان بهرامی تهران در پاکدشت برگزار شد.

امیر پازوکی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، گروهی از پزشکان عمومی و متخصص و پرستاران جهادی با برگزاری اردوی یک روزه پزشکی در محله زینبیه پاکدشت، خدمات رایگان درمانی به مردم ارائه کردند.

وی افزود: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص خون و داخلی، آسم و آلرژی، فوق تخصص نوزادان، پزشک زنان، تغذیه، بینایی سنجی، کنترل بهداشت و بیماری‌های عفونت حضور داشته و به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه سیدالشهدا(ع) پاکدشت افزود: در این اردوی یک روزه حدود ۸۰ نفر مراجعه کننده به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ صورت گرفته، اردوهای جهادی پزشکی به همت گروه شهید محمود پازوکی در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای پاکدشت به صورت مستمر اجرا شده و منحصر به مناسبت‌ یا شرایط خاص نخواهد بود.

پازوکی تصریح کرد: گروه جهادی شهید پازوکی برای سومین بار در طول سال جاری با شناسایی محله‌های محروم و نیازمند اقدام به برگزاری اردوی پزشکی جهادی کرده است.

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را غربالگری و ارتقای سطح سلامت جامعه بیان کرد و افزود: تشخیص، درمان و شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و نیز معرفی آنان به پزشکان متخصص، ارتقای انگیزه و ایجاد روحیه و شادابی و امیدآفرینی و همچنین خدمت رسانی به اقشار نیازمند و آسیب دیده از اهداف این اردوی جهادی است.

وی تصریح کرد: اگر فردی نیاز به آزمایش و پیگیری بیماری داشته باشد، توسط پزشکان به بیمارستان‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود تا تمامی معاینات و اقدامات درمانی آن‌ها به صورت رایگان انجام شود و اگر فرد نیازمندی به دارو نیازمند داشت، با کمک‌ خیرین هزینه‌های داروی وی نیز تامین می‌شود.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha