۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84639547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۶ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری رسید

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 84639547
۶ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری رسید

گناباد-ایرنا- همزمان با پنجمین روز از دهه فجر شش طرح در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی روز شنبه شانزدهم بهمن به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا از این تعداد چهار طرح با صرف اعتبار ۳۴ میلیارد ریال در خواف، یک طرح با ۲۷ میلیارد ریال در گناباد و یک طرح هم با ۳۲ میلیارد ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار خواف در آیین بهره برداری از طرحهای  این شهرستان طرحهای فوق را شامل سه طرح عمران شهری شهرداری بخش سنگان شامل آسفالت  و جدول گذاری معابر و پیاده رو سازی در مجموع با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و همچنین نصب و راه اندازی یک دستگاه اتوترانس برق در سه راهی نشتیفان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال برشمرد.

حسین سنجرانی گفت: همچنین عملیات اجرایی بوستان شهر سنگان هم روز شنبه آغاز شد.

حسین نصیری فرماندار گناباد هم از بهره برداری طرح بوستان شهرک امام رضا (ع) این شهرستان به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر بهره برداری از طرح گازرسانی روستاهای کامه، حسین آباد، خارفیروزی و رودگز با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.

۱۵۰ طرح عمرانی در مجموع با هزینه ۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال در شهرستان های گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

شهرستان های گناباد، بجستان و خواف در مجموع با ۲۹۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha