۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84871791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷
کد خبر: 84871791
۶ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد - ایرنا - همزمان با ششمین روز از هفته دولت، بهره برداری از ۶ طرح در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی روز دوشنبه به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی چهار طرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد ۲ طرح با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گناباد، ۲ طرح با ۳۶ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال در بجستان و ۲ طرح هم با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خواف به ثمر نشست.

فرماندار خواف در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در این شهرستان، طرح های فوق را شامل خانه ورزش عشایری شهر سنگان و افتتاح نماز خانه آموزشگاه شهید معتمدی روستای برآباد ذکر کرد.

مهدی عباسپور اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی احداث آموزشگاه ۶ کلاسه خبرساز روستای برآباد و پارک بانوان شهر سنگان از توابع این شهرستان هم روز دوشنبه آغاز شد.

وی تصریح کرد: برای احداث این طرح ها، ۶۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

فرماندار گناباد هم از بهره برداری بوستان شهری و کارگاه تولید کیف و کفش توان جویان بهزیستی گناباد در ششمین روز از هفته دولت خبر داد.

رضا نصیری گفت: عملیات کف سازی محور گردشگری میراث جهانی قنات قصبه به عنوان تنها اثر ثبت شده استان خراسان رضوی در فهرست آثار جهانی یونسکو با اعتبار پنج میلیارد ریال آغاز شد.

حسن حیدری فرماندار بجستان نیز از بهره برداری طرح های عمران شهری و طرح های حوزه جهاد کشاورزی در مجموع با ۳۶ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۲۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

۱۳۴ طرح در مجموع با صرف اعتبار چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha