دهه‌فجر هزار میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد اقتدار هرچه بیشتر مردم در روستاها هستیم، گفت: در دهه فجر امسال هزار میلیارد تومان پروژه در این استان افتتاح و یا یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، «منوچهر فخری» عصر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان صحنه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه بسیار زیادی به بحث عمران و آبادانی دارد.

وی با بیان اینکه روستاییان ما شایسته برخورداری از تمام امکانات هستند، گفت: باتوجه به تاکید استاندار کرمانشاه بر رفع مشکلات در حوزه آب شرب روستایی قرارگاه عملیاتی برای بحث آبرسانی تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: امسال در استان متاسفانه ۲۳ درصد کاهش بارندگی نسبت به سال قبل تاکنون داشته‌ایم و همین مساله اهمیت آبرسانی را از یک ارزش ویژه برخوردار کرده است.

وی اظهار داشت: امسال شاهد اختصاص اعتبار بسیار خوبی در بخش آبرسانی به روستاهای استان بودیم، در دهه فجر شاهد افتتاح ۱۲۲ روستا از این میزان هستیم که سهم شهرستان صحنه ۱۹ روستا است.

افتتاح پنج طرح آبرسانی روستایی در شهرستان صحنه

پنج طرح آبرسانی امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در شهرستان صحنه به بهره‌برداری رسید که بیش از سه هزار نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

فرماندار صحنه در آیین افتتاح توسعه و اصلاح شبکه مجتمع روستای «آب باریک» ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال پنج طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و ۸۳۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم استفاده خواهند کرد.

«علیرضا حیدری» خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات آبرسانی در حوزه روستایی شهرستان صحنه امسال ۳۸ درصد از کل اعتبار برنامه‌ریزی را به حوزه آب و فاضلاب اختصاص دادیم.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال ۲۵ پروژه اقتصادی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد در شهرستان صحنه به بهره برداری می‌رسد.  

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha