۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 2971
کد خبر: 84640263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روسیه در مورد اقدامات غرب علیه رسانه‌های روسیه هشدار داد

مسکو - ایرنا - ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، به کشورهای غربی در مورد عواقب اقدامات علیه رسانه های روسی هشدار داد.

به گزارش ایرنا، زاخارووا روز یکشنبه در کانال یوتیوب سالاویو لایو گفت: روسیه تدابیر متقابل در مورد شرکت رادیو و تلویزیون دولتی دویچه وله آلمان را پس از آنکه پخش برنامه های راشاتودی به زبان آلمانی در این کشور منع شد، اتخاذ کرد تا نشان دهد که گام های دیگر در این عرصه هزینه سنگین دربرخواهد داشت.  

 دیپلمات ارشد روس تصریح کرد: ما به این گونه اقدامات علیه روسیه پاسخ می دهیم و این گونه رفتار را به ما یاد دادند.  

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به کشورهای غربی هشدار داد که انجام اقدامات علیه رسانه های روسی برای آنها هزینه سنگین به همراه خواهد داشت.  

روسیه روز پنجشنبه هفته گدشته در اقدامی متقابل و در پاسخ به منع پخش برنامه های شبکه راشاتودی در آلمان، فعالیت شبکه رادیو و تلویزیون دویچه وله را در مسکو ممنوع کرده است.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه در این رابطه در بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب تدابیر اعلام شده از روسیه در پاسخ به اقدام غیردوستانه آلمان برای ممنوعیت پخش برنامه های کانال راشاتودی به زبان آلمانی، طرف روسی نیز در عملی متقابل بخش اول تدابیر خود را به اجرا گذاشته‌است.

در بیانیه گفته شده است: دفتر خبری شبکه دویچه وله تعطیل و کارت خبرنگاری همه کارکنان این مرکز در روسیه باطل می شود.

روسیه همینک وضعیت مشابه با فرانسه دارد و به گزارش رسانه های روسی، در آن کشور نیز دولت اقداماتی را علیه راشاتودی بکار می گیرد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha