اومیکرون جشنواره ملی «ترنم فتح» را در مازندران لغو کرد

ساری - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت که جشنواره ملی «ترنم فتح» به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ سویه اومیکرون در نوشهر لغو شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دفاع مقدس مازندران ، سردار عبدالله ملکی افزود : این مراسم که قرار بود سه شنبه نوزدهم بهمن در نوشهر برگزار شود که به دلیل شیوع گسترده سویه جدید کرونا و قرار گرفتن استان و شهرهای مختلف کشور در وضعیت قرمز، طبق اعلام رسمی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

وی ادامه داد: جشنواره ملی ترنم فتح ویژه گروه‌های موزیک و رزم‌نوازان نیروهای مسلح قرار بود که قرار بود به میزبانی مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شود.

سردار ملکی با بیان این که گروه رزم‌نوازان دانشگاه علوم دریایی نوشهر در چندین دوره این جشنواره موفق به کسب عنوان شد ، گفت : این موفقیت باعث شد تا برای اولین بار برگزاری جشنواره ترنم فتح از تهران خارج و به استان مازندران و در نوشهر برگزار شود.

وی افزود : ان شاءالله با فروکش کردن موج ششم کرونا برگزاری این جشنواره را به میزبانی مازندران و دانشگاه علوم دریایی نوشهر خواهیم داشت که زمان آن اعلام خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر رنگ قرمز کرونایی ۱۴ شهرستان مازندران از جمله نوشهر قرمز ، پنج شهرستان نارنجی و سه شهرستان هم زرد است.

گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هم نشان می دهد  که هم اکنون ۸۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستد که از این تعداد  ۱۱۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

همچنین از ابتدای بهمن ماه تاکنون ۴۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مازندران جان باخته اند که این رقم بیشتر از فوتی های یک ماهه دی و آذر است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha