سرپرست فدراسیون بسکتبال:‌ مجمع در زمان مقرر برگزار می‌شود/ گمانه زنی‌ها درست نیست

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بسکتبال با اشاره به زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: مجمع در زمان مقرر برگزار خواهد شد و تمامی شرایط و اقدامات لازم برای برگزار این مجمع انجام شده است.

مهیار عسگریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تا این لحظه اسامی افراد احراز پست ریاست فدراسیون بسکتبال به دست ما نرسیده است اما پیگیری های انجام شده و اقداماتی که صورت گرفته حکایت از آن دارد تا فرصت باقی مانده این موضوع حل شده و مجمع انتخاباتی این فدراسیون در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تمامی شرایط را برای برگزاری مجمع در نظر بگیریم، تمامی اقدامات لازم از قبیل تهیه بلیت، شرایط اسکان، ‌ دعوت نامه ها، ‌ برگ رای و مواردی از این دست انجام شده و آماده ایم تا با خرد جمعی رئیس آینده فدراسیون بسکتبال انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: این مجمع تا کنون دو بار به تعویق افتاده و احتمال تاخیر در برگزاری آن تقریبا غیر محتمل است، تا جایی که من در جریان هستم تمامی بخش های مختلف در تلاش هستند تا همه چیز در زمان تعیین شده انجام شود.

عسگریان در مورد شایعاتی پیرامون حضور یا عدم حضور برخی چهره ها در انتخابات این فدراسیون تاکید کرد: تا این لحظه هیچ اسمی به ما اعلام نشده اما بدون شک نهادهای نظارتی از این منظر که افرادی که معرفی شده اند برای در اختیار گرفتن این پست مهم که هم جنبه داخلی و هم بین المللی دارد شایستگی و توانمندی لازم را دارند، بررسی هایی را انجام می دهند و پس از آن افراد حائز شرایط را معرفی می کنند.

گفتنی است مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال قرار است روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha