بهره‌برداری از بلوار ساحلی و شروع ساخت مدرسه ۶ کلاسه در بندر خمیر

بندرعباس- ایرنا- همزمان با هفتمین روز از دهه فجر مرحله نخست پروژه بلوار ساحلی خور خوران به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه در بندر خمیربا حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار بندر خمیر روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری بلوارار ساحلی خور خوران گفت: این طرح به طول ۱.۵ کیلومتر و عرض ۲۰ متر بوده و شامل سنگ ریزی، مخلوط ریزی زیرسازی سه دهنه پل، جدول گذاری، رنگ آمیزی و خط کشی و روشنایی است.
میرهاشم خواستار افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای  مرحله نخست این طرح ۱۰۰میلیارد ریال بوده است،همچنین مرحله نخست پارک خطی ساحلی کندال نیز به مساحت ۲ هکتار توسط استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: در این طرح که با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی انجام شده است، اموری همچون سنگ ریزی، بارریزی، کف سابی بتنی، جدول گذاری، پیست دوچرخه سواری، روشنایی، نصب المان، آلاچیق، سکوی نشیمن، چمن مصنوعی و وسایل بازی انجام گرفته است.
مهدی دوستی استاندار هرمزگان از شهردار بندرخمیر درخواست کرد در این پروژه زمین‌هایی برای والیبال و فوتبال ساحلی نیز در نظر گرفته شود تا میزان استفاده مردم از خط ساحلی بیشتر شود.
همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۲۰ میلیاردریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

بهره‌برداری از بلوار ساحلی و شروع ساخت مدرسه ۶ کلاسه در بندر خمیر

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه محله کندال بندرخمیر

دراین روز همچنین عملیات اجرایی دبستان ۶ کلاسه محله کندال در بندرخمیر آغاز شد که گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان،این مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس و شرکت سیمان بندرخمیر با هزینه ای افزون بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

سیدفخرالدین هاشمی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۴۲۰ متر احداث و ۶ کلاس درس خواهد داشت، بخشی از زمین این مدرسه توسط ۲ بانوی خیر اهدا شده که از سوی استاندار هرمزگان از این بانوان تجلیل شد.
در دهه مبارک فجر بهره‌برداری از ۷۵ پروژه در قالب ۳۰۷ کلاس درس با زیربنای ۳۵ هزار و  ۶۶۷ متر مربع و با هزینه ای افزون بر  سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت خیرین مدرسه ساز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در دستورکار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha