۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2331
کد خبر: 84642449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون‌داران کانادایی الهام‌بخش اعتراض جهانی به محدودیت‌های کرونایی

تهران –ایرنا – پس از اعتراض کامیون داران کانادایی در مخالفت با محدودیت های اعمال شده کرونایی در اوتاوا، کامیون داران در دیگر کشورهای جهان با تاسی از همکاران کانادایی خود، جنبشی تحت عنوان «کاروان آزادی» به راه انداخته اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از فاکس نیوز، کامیون داران از هلند گرفته تا نیوزیلند و انگلیس و استرالیا با بستن جاده ها سعی در انتقال پیامی آشکار دارند و آن اینکه محدودیت های کرونایی را تمام کنید.

همچنین گروهی از کامیون داران قصد دارند در آمریکا تظاهرات و به نشانه اعتراض به سمت کنگره در واشنگتن حرکت کنند.

«برایان بریس» از سازمان دهندگان اعتراض آمریکایی ها گفت: تصور می کنم مشاهده شرایطی را شروع می کنید که به یک جنبش بزرگ جهانی برای پایان دادن به این احکام (کرونایی) تبدیل می شود.

وی تاکید کرد که کانادا الهام بخش سراسر جهان برای ایستادگی کردن و مقاومت نشان دادن بوده است.

گزارش ها حاکی است که دستکم یک هزار نفر در نزدیکی ساختمان پارلمان در شهر کانبرا در استرالیا تجمع کردند تا به محدودیت های کرونایی معترض شوند. کامیون داران در نیوزیلند نیز تجمع مشابهی را برپا کردند.

کامیون‌داران کانادایی الهام‌بخش اعتراض جهانی به محدودیت‌های کرونایی

در هلند نیز کامیون داران، رانندگان خودروهای شخصی و رانندگان تراکتور نسبت به محدودیت های کرونایی معترض شدند.

«آرام لمر» صاحب کسب و کار و سازمان دهنده اعتراض ها در اتریش گفت که به همراه دو نفر دیگر متعهد شده اند در روز ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن)، ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو را در قالب کاروانی متشکل از خودروهای شخصی، کامیون، تراکتور و دوچرخه سوار برای اعتراض به وین راهی کنند. این گروه از دولت می خواهند همه محدودیت های کرونایی را لغو کند و استعفا دهد.

نمایندگان اتریشی روز پنجشنبه طرحی را تصویب کردند که مردم اتریش را بر سر دو راهی انتخاب بین واکسن زدن یا قبول جریمه نقدی قرار می دهد.

براساس این گزارش، کامیون داران در انگلیس نیز قصد دارند در نقاط مختلف این کشور اعتراض کنند. کاروان آزادی در اسکاتلند از حومه گلاسکو حرکت می کند و به سمت پایتخت اسکاتلند و سپس لندن به راه می افتد. کاروان آزادی بریتانیا در نقاط دیگر این کشور نیز تجمع خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha