۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 940
کد خبر: 84642656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش برای خودکفایی از ویژگی‌های حرکت در صراط مستقیم است

مشهد- ایرنا- امام جمعه موقت مشهد گفت: تلاش برای خودکفایی کشور، شناخت جایگاه و قدرت مردم و مشکلات آنها، دفاع از مظلوم در برابر ظالم و اسکتبارستیزی از ویژگی‌های حرکت در صراط مستقیم است.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه دوشنبه شب در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اظهار داشت: امام خمینی(ره)صراط مستقیم را که مخالفان از ذهن‌ها بیرون برده بودند بعد از ۱۴۰۰ سال جلوی پای ما گذاشت و به ما معرفی کرد و برای حرکت در آن، فضای مناسب را خلق کرد.

وی با اشاره به ویژگی های حرکت در صراط مستقیم گفت: تدین به معارف اهل بیت(ع)، ولایت مداری، عدالتخواهی و تلاش برای رفع و دفع تبعیض، مبارزه با تجمل پرستی و اشرافی گری از جمله ویژگی‌های حرکت در این راه است.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: تلاش برای خودکفایی کشور، شناخت جایگاه و قدرت مردم و مشکلات آنها، دفاع از مظلوم در برابر ظالم و اسکتبارستیزی از دیگر ویژگی‌های حرکت در صراط مستقیم است.

حجت الاسلام فرزانه با بیان این که سردار سلیمانی در صف مقدم دفاع از مظلومان بود افزود: در راس استکبار، آمریکا است و به کمتر از نابودی اسلام قانع نیست.

اظهار داشت: آزادی قدس و محو صهیونیسم، مبارزه با تفرقه، اتحاد و همبستگی امت اسلامی و طرفداری از محرومان و مستضعفان از دیگر ویژگی هایی است که برای حرکت در صراط مستقیم باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha