استاندار کردستان: تغییر مدیران بر اساس توانمندی و شایستگی ها پیگیری می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: ارزیابی مدیران و تغییر و تحول مدیریتی در استان را بر اساس توانمندی و شایستگی ها دنبال می‌کنیم و حتما از نیروهای بومی بهره می‌گیریم.

اسماعیل زارعی‌کوشا عصر دوشنبه در حاشیه سفر به مریوان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه اهالی استان بومی محسوب می‌شوند اما باتوجه به شناخت و اشراف نیروهای استان نقطه تمرکز ما استفاده از نیروهای بومی برای سمت‌های مدیریتی است.

وی ادامه داد: یک برنامه اجرایی برای ارتقای زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه در حوزه‌های مختلف استان داریم چرا که بیشتر شاخص‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است و تلاش ما رسیدن به میانگین کشوری و بعد پیشرفت بیشتر است.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: با توجه به ظرفیتهادر آینده بسیار نزدیک شرایط بسیار متفاوتی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به جد به دنبال ساماندهی مرز
با توجه به ظرفیت بالای مرز باشماق هستیم ادامه داد: مرز مریوان از نظر ترانزیت از مهمترین مرزهای زمینی ما است و باید آن را به شرایط مطلوبی برسانیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: طرح ساماندهی مرز باشماق تصویب شده و مجموعه‌ای از کارها باید انجام تا لاین ورودی و خروجی مسافر، ترانزیت و ترانشیپمنت ساماندهی شود تا در شان استان و جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیتهای مریوان از جمله زریوار گسترده است یادآور شد: در سفر آتی به مریوان بر حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری و گردشگری متمرکز می‌شویم.

زارعی‌کوشا افزود: منطقه آزاد مریوان نیز که در دست اقدام هست و با تصویب اساسنامه آن در دولت، دفتر آن را در مریوان افتتاح خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که جزو بهترین مناطق آزاد کشور شود.

امروز به مناسبت دهه فجر انقلاب استاندار کردستان به همراه جمعی از مدیران به شهرستان مریوان سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha