۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 84642789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه روان سازی تجارت در جهان اسلام باید فراهم شود

اهواز- ایرنا- دبیر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه زمینه روان سازی تجارت در جهان اسلام باید فراهم شود گفت: در این راستا بسیج و اتاق های بازرگانی می توانند همکاری بین بخشی و تعاملی بسیار خوبی داشته باشند.

به گزارش ایرنا جواد اسلامی دوشنبه در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی خوزستان در محل اتاق بازرگانی اهواز اظهارداشت: شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور به هیچ عنوان قصد ندارد کار سرمایه گذاری کند؛ بلکه تلاش دارد تا به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کند.

وی ادامه داد: بسیج تجار و فعالان اقتصادی وظیفه هدایت، حمایت و نظارت را بر عهده دارد تا در نهایت فضای کسب و کار بهبود یابد.

دبیر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور تصریح کرد: همواره بسیج در کنار مردم بوده و در شرایط اقتصادی فعلی نیز، تلاش می شود که مشکلات بخش خصوصی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند.

اسلامی با تاکید بر اینکه امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی است گفت: برای پیروزی در این جنگ باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد که یکی از مهمترین این ظرفیت ها، بسیج است.

همکاری بسیج و بخش خصوصی به کاهش مشکلات اقتصادی منجر می‌شود

مسئول بسیج اتاق ایران همچنین در ادامه این مراسم هدف از راه اندازی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در محل اتاق های بازرگانی را شناسایی و انجان پیگیری مشکلات بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: بسیج ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات دارد که بخش خصوصی می تواند از آن بهره مند شود.

علی درویش اضافه کرد: در این راستا قطعا همکاری بسیج و بخش خصوصی به کاهش مشکلات اقتصادی منجر می شود. وی تصریح کرد: همواره بخش خصوصی در جنگ اقتصادی که به ملت ایران تحمیل شده، در صف اول دفاع قرار دارد و برای دفاع از منافع کشور با جدیت تلاش خواهد کرد.

زمینه روان سازی تجارت در جهان اسلام باید فراهم شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha