رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- فرهنگسرای رسانه و اندیشکده راهبردی رسانه‌ها و فضای مجازی با همکاری هسته پژوهشی پدافند رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند رویداد رسانه‌ای با موضوع «جهاد تبیین و روایت‌سازی رسانه‌ها» را برگزار می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از فرهنگسرای رسانه، جهاد تبیین از مهمترین کلیدواژه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌های خود به ویژه در سال‌های اخیر بدان اشاره کرده‌اند و ارائه روایت‌های رسانه‌ای درست، به‌جا و دقیق از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود یکی از مطالبات جدی رهبر انقلاب است. 

از جمله محورهای این نشست می‌توان به «مدل روایت‌سازی رسانه‌ای از منظر پایداری و پدافند غیرعامل»، «روایت‌سازی برای تقویت همکاری با همسایگان و توسعه صادرات غیرنفتی»، «رسانه‌های موفق در روایت‌سازی آفندی»، «روایت‌سازی بازدارنده در رسانه‌ها»، «رویارویی با روایت‌سازی رسانه‌های غربی و فرامنطقه‌ای»، «روایت‌سازی رسانه‌ای و جنگ‌های شناختی»، «روایت‌سازی رسانه‌ای و اقناع مخاطبان» و «روایت‌سازی و تحریف تاریخ» اشاره کرد.

این رویداد چهارشنبه(۲۰ بهمن) ساعت ۱۴ در فرهنگسرای رسانه به دلیل رعایت مسائل بهداشتی در فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه به صورت مجازی می‌توانند به نشانی https://daanaan.daan.ir/ و یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha