۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2188
کد خبر: 84643407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲ طرح بهداشتی و پزشکی در نیشابور به بهره‌برداری رسید

مشهد- ایرنا- ۲ طرح بهداشتی و پزشکی همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار خراسان رضوی در نیشابور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر امروز خود به شهرستان نیشابور سالن همایش مجتمع آموزشی دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور را که با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال و زیربنای ۲۲۴ متر مربع ساخته شده است و نیز سالن تشریح زنده‌یاد دکتر امین‌الاسلامی را طی مراسمی به صورت رسمی به بهره‌برداری رساند.
رییس دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور در مراسمی که بههمین مناسبت برگزار شد گفت: فروردین ماه ۱۳۹۹ در ابتدای همه‌گیری کرونا طی جلسه ویدئو کنفرانسی با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مساله کمبود پزشکان فوق متخصص مطرح شد و قرار شد این مهم با ارتقای سطح دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه مرتفع شود.
محسن‌ عظیمی‌نژاد افزود: آرزوی دیرینه مردم نیشابور ارتقای این دانشکده است و همه زیرساخت‌های لازم طی چند سال گذشته و حتی بیش از میزان مورد نیاز فراهم شده است.
وی ادامه داد: امروز شعار ما توزیع عادلانه امکانات است و ارتقای سطح دانشکده علوم‌ پزشکی نیشابور میزان مراجعه نیازمندان به خدمات پزشکی را از نیشابور و سایر شهرها به مشهد کاهش می دهد و به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر خواهیم شد.
مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی که صبح امروز عازم شهرستان نیشابور شده است در ابتدای این سفر یک کارخانه کنسانتره آهن که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است را در شهرک صنعتی عطار این شهرستان به بهره برداری رساند و سپس در مراسم آغاز بهره‌برداری از هنرستان کار و دانش زنده‌یاد محسن سپهری راد در نیشابور شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha