۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84644374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر در بخش صنایع اردبیل فراهم شد

اردبیل- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۲۵ طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسید که زمینه اشتغال یک‌هزار و ۲۴۹ نفر را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز چهارشنبه در این زمینه تشریح کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینه تولید لامپ‌های ال‌ای‌دی، سموم کشاورزی، قطعات قطعات خودرو، آب معدنی و محصولات پلاستیکی به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل برای اجرای این طرح‌ها، افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری بخش دیگری از طرح‌های صنعتی جدید در کنار احیای واحدهای تولیدی راکد به بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به این استان، بیان کرد: ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از این محل به طرح‌های واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین انتظار می‌رود با تدوین سند توسعه و اشتغال استان اردبیل در بخش تولید و صنعت تحرک بیشتری را در سال‌های آتی با هدف‌گذاری مشخص شاهد باشیم.

حدود یک‌هزار و ۶۵ واحد تولیدی با اشتغال افزون بر ۲۶ هزار نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در این استان فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha