۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84644945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۶ فلسطینی در کرانه باختری

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84644945
دستگیری ۶ فلسطینی در کرانه باختری

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز(چهارشنبه) ۶ فلسطینی از جمله یک اسیر آزاد شده را در کرانه باختری دستگیر کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ضمن یورش و تفتیش منازل برخی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری، ۶ نفر را دستگیرکردند.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که نظامیان اسرائیلی امروز ۵ فلسطینی را در شهرک حزما در شمال شرق قدس اشغالی و یک اسیر آزاده را در شهر عبود در شمال غربی رام الله بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز پس از تیراندازی به یک خودرو در شهر نابلس، سه سرنشین جوان فلسطینی را به شهادت رسانده و یک نفر دیگر را بازداشت کردند.

به دنبال ترور این سه جوان فلسطینی ساکن نابلس به دست نظامیان صهیونیست، شهرهای مختلف کرانه باختری را اعتصاب فرا گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تمامی موسسات آموزشی و مغازه‌ها در پاسخ به فراخوان اعتصاب فراگیر از سوی جنبش فتح، درهای خود را بسته‌اند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری به دلیل تشدید شهرک سازی‌ها و حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha