۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84693964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صهیونیست ها ۳۳ فلسطینی را دستگیر کردند

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 84693964
صهیونیست ها ۳۳ فلسطینی را دستگیر کردند

تهران - ایرنا - نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و سحرگاه امروز ( چهارشنبه ) ۳۳ فلسطینی ساکن در مناطق مختلف کرانه باختری را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «وفا» فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل با یورش به خانه‌های شهروندان فلسطینی ساکن در شهر ابو دیس در شرق قدس ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند و لوازم و وسایل برخی از آن‌ها را با خود بردند.  

در طولکرم نیز نیروهای اشغالگر ۹ شهروند فلسطینی اهل شهرک «کفر اللبد» در شرق طولکرم و شهرک کفر عبوش جنوبی و شهرک علار شمالی را دستگیر کردند. 

در نابلس نیز نیروهای رژیم صهیونیستی چهار فلسطینی ساکن روستاهای « مادما» در جنوب نابلس و «تل» در غرب شهر و خیابان قدس در شرق نابلس را بازداشت کردند. 

اشغالگران همچنین پس از یورش به خانه‌های چهار جوان که اهل «الطیبه» در غرب جنین هستند و بررسی لوازم خانه‌هایشان، آن‌ها را دستگیر کردند. 

خبرگزاری «وفا» در ادامه از دستگیری «یزن عامر» پسر ۱۷ساله ساکن شهر تقوع در شرق «بیت لحم» پس از یورش و تفتیش خانه وی خبر داد و افزود: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در ادامه بازداشت‌های گسترده خود امروز (چهارشنبه)  سه خردسال اهل شهر «بیت اجزا»   در شمال غرب قدس اشغالی را دستگیر کردند. 

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل این سه کودک را پس از یورش به شهر دستگیر کردند. 

این دستگیری‌ها پس از عملیات شهادت طلبانه سه شنبه شب که در منطقه «بئر السبع» و همزمان با سالروز شهادت شیخ احمد یاسین و با سلاح سرد رخ داد که منجر به کشته شدن  چهار شهرک‌نشین صهیونیست شد، انجام شده است. 

عملیات شهادت طالبانه یاد شده لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخته است بطوری که نیروهای اشغالگر به حالت آماده باش در آمده‌اند و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از آن به عنوان یک عملیات وحشتناک یاد کرده است. 

از سوی دیگر گروه‌های مختلف فلسطیین از این عملیات تمجید کرده و آن را پاسخی به جنایت‌ها و کوچ اجباری مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی دانسته‌اند. 

این عملیات توسط محمد ابوالقیعان از ساکنان منطقه النقب و از اسرای آزاد شده فلسطینی بود که ۴ سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند و در این عملیات به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha