"موقعیت مهدی" بیان واقعیت رشادت های شهید باکری است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با تمجید از تولیدکنندگان فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" گفت: این فیلم، بیش از آن که یک فیلم باشد، واقعیت رشادت های شهید باکری و همرزمانش در دفاع از کیان اسلامی را به تصویر می کشد.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه پس از تماشای فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" از فیلم های حاضر در جشنواره امسال فجر  افزود: هادی حجازی‌فر نویسنده و کارگردان فیلم، روایتی واقعی و ملموس را از زندگی شهید مهدی باکری و دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یادآوری و ترویج رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

استاندار آذربایجان غربی، این استان را پیشرو در عرصه های انقلابی و هنری از جمله موسیقی، سینما و صنایع دستی عنوان کرد و ادامه داد: سینما و رسانه از عواملی هستند که می توانند فرهنگ و تاریخ یک جامعه را بخصوص در حوزه های مذهبی و ارزشی حفظ و ترویج کنند.

معتمدیان با تاکید بر توجه و حمایت بیشتر از فیلمسازان و هنرمندان انقلابی استان اظهار کرد: فرهنگ زیربنای توسعه است و باید برای توسعه استان به حوزه فرهنگ توجه ویژه و جهادی شود.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی و بازی سیدهادی حجازی فر برای تبیین بخشی از زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری تولید شده و نسخه سینمایی آن، در جشنواره فیلم فجر امسال اکران شده است.

شهیدان حمید و مهدی باکری، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند که در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha