۲ طرح عمرانی در بخش مرکزی تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۲ طرح عمرانی در بخش مرکزی تربت‌حیدریه در نهمین روز از دهه مبارک فجر با هزینه کرد ۱۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه در آیین افتتاح  این طرحها گفت: زمین چمن مصنوعی روستای منظر یک پروژه ورزشی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از محل اعتبار دولتی و بقیه آن از اعتبار خودیاری خیران تامین شده و به بهره‌برداری رسیده است.
احسان کریمی افزود: همچنین امروز مرحله نخست طرح تامین روشنایی معابر ورودی شهر تربت‌حیدریه از سمت مشهد به طول سه هزار و ۷۰۰ متر و با اعتبار ۳۰  میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: البته ادامه این طرح پروژه در مرحله دوم به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و نیز ورودی از سمت جاده زاوه به طول یک کیلومتر در دست اقدام است.
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: طول مجموع این طرح هشت هزار و 200 متر و اعتبار آن افزون بر ۶۵ میلیارد ریال است که طبق برنامه زمان بندی ظرف سه ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی افزود:تمامی این پروژه‌ها با مساعدت و پیگیری نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسیده‌ است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha