۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84645264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۴۱ پروژه عمران شهری در همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- بهره برداری از ۴۱ پروژه عمران شهری با اعتبار ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه و همزمان با ایام الله دهه فجر طی آیینی در مناطق چهارگانه شهرداری همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهردار همدان روز چهارشنبه در این آیین گفت: احداث میدان، بازسازی زمین ورزشی، احداث کندرو، پل عابر پیاده، احداث پارک جنگلی، محوطه سازی، هدایت آبهای سطحی، زیرسازی معابر، احداث بوستان و پارک نواری و پیاده روسازی مناطق مختلف از جمله این طرح ها است.

«سید مسعود حسینی» افزود: آسفالت ریزی معابر در شهرداری منطقه ۲ در ۱۵۰ هزار مترمربع و ۲۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرحهای بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع این طرحها در شهرداری منطقه یک همدان، ۹ طرح با اعتبار ۸۹۵ میلیارد ریال و در شهرداری منطقه ۲ همدان، ۱۵ طرح با اعتبار یک هزار و ۹۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در شهرداری منطقه سه همدان نیز ۶ طرح با اعتبار ۲۶۸ میلیارد ریال و در شهرداری منطقه چهار نیز، ۱۱ طرح با اعتبار حدود ۵۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۵۷۷ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی شده که شامل بهره برداری از ۵۰۳ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۷۴ طرح با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha