۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84645511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجلس مرکزی فلسطین انجام هرگونه هماهنگی امنیتی با رژیم اسرائیل را متوقف کرد

تهران - ایرنا - مجلس مرکزی فلسطین هرگونه هماهنگی امنیتی با رژیم اسرائیل در اشکال مختلف را متوقف کرد و به رسمیت شناختن این رژیم را تا زمانی که کشور فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تشکیل نشود به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطین، مجلس مرکزی این کشور امروز (چهارشنبه) در پایان نشست خود در بیانیه‌ای افزود: تصمیم گرفته شد تعهدات سازمان آزادیبخش و تشکیلات خودگردان فلسطین در همه توافقات با مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل و در راس آن‌ها به رسمیت شناختن اسرائیل تا زمانی که کشور فلسطین بر اساس مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تشکیل نشود و رژیم اشغالگر شهرک‌سازی را متوقف نکند، به تعلیق درآید.   

بیانیه مجلس مرکزی فلسطین همچنین از توقف هماهنگی امنیتی در اشکال مختلف با رژیم اسرائیل خبر داد و خواستار مشخص شدن ارکان عملی برای ادامه روند انتقال از مرحله تشکیلات حکومتی به مرحله یک کشور مستقل شد. 

این مجلس همچنین خواستار بازگشایی مجدد کنسولگری آمریکا در قدس شرقی و بازگشایی نمایندگی سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن شد. 

مجلس مرکزی فلسطین در بیانیه خود باقی ماندن تعهدات «بایدن» بدون اجرا و به صورت تئوری را نپذیرفت و از او (بایدن) خواست که آن‌ها را در عمل اجرا کند و این تعهدات را به تایید رژیم اسرائیل مرتبط نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha