معاون فرمانداری چابهار: مسیر پیشرفت و آبادانی در این شهرستان هموار شده است

چابهار - ایرنا - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار گفت: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و آبادانی در این شهرستان هموار شده است و می‌طلبد همه مدیران با استفاده از این فرصت نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا میر روز چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه مبارک فجر بخش‌های پُلان و پیرسهراب چابهار اظهار داشت: روزگاری فرزندان منطقه ما می‌بایست برای دریافت کمترین خدمات، مسافت‌های طولانی را طی کنند اما بعد از انقلاب و امکاناتی که نظام جمهوری اسلامی در این دیار فراهم کرده است بسیاری از مشکلات کاهش یافته و در مرکز هر بخش و روستا امکاناتی همچون راه آسفالته، برق، مدرسه، خانه‌های بهداشت و سایر امکانات دیگر را داریم و همه اینها به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: این منطقه سال‌های زیادی با مشکلات متعددی مواجه بود و دغدغه مردم برای رفع مشکلات کاملا درست است و ما نیز اعتقاد داریم باید امکانات بیشتری در روستاها فراهم شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار افزود: زیرساخت‌هایی همچون آموزش و بهداشت در پیشرفت آینده‌سازان کشور موثر است چراکه دانش آموزان بهترین سرمایه کشور به شمار می‌روند.

میر گفت: بخش پُلان در گذشته مدارس انگشت شماری داشت اما با همت خیران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رقم خوردن است.

او اظهار داشت: همواره بر این باوریم که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت نخبگان منطقه، بهترین پزشکان را پرورش دهیم و همه ما در این حوزه به عنوان یک خَیر نیک‌اندیش نقش‌آفرینی کنیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار ادامه داد: در منطقه ما افراد ثروتمند زیادی زندگی می‌کنند که می‌طلبد آنها نیز به بحث تقویت حوزه آموزش و پرورش ورود کنند و کارهای ماندگاری انجام دهند.

وی در بحث تقویت زیرساخت های جاده‌ای اظهار داشت: روند ساخت جاده و راه هموار شده است تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را به مردم برسانیم و در این راستا اعتقاد راسخ داریم که باید از پیمانکاران حمایت شود، البته رعایت اصول فنی و کیفیت راه‌ها و جاده‌ها مورد تاکید است.

معاون فرمانداری چابهار همچنین در آیین افتتاح خانه بهداشت بخش پلان از عدم حضور مدیران شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در آیین افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی این بخش گلایه کرد.

همزمان با دهه مبارک فجر ۲۱ طرح اقتصادی، عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۷۹۰ میلیارد ریال در بخش پُلان و پیرسهراب چابهار با حضور "علیرضا میر" معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری این شهرستان و جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط