۳۱ طرح عمرانی در تربت‌حیدریه افتتاح شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷
کد خبر: 84646226
۳۱ طرح عمرانی در تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۳۱ طرح عمرانی با هزینه ۱۵۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال روز پنجشنبه با حضور مسوولان اجرایی در شهرستان تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره مخابرات منطقه تربت‌حیدریه در مراسم افتتاح ۲۳ پروژه مخابراتی این شهرستان گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده‌ است.
علیرضا مهرانفر افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار همراه اول به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل افزایش شمار مشترکان تلفن ثابت به ۱۰۱ هزار، توسعه ضریب نفوذ ADSL  ، افزایش شبکه ضریب نفوذ تلفن همراه، توسعه امکانات G۴ در داخل شهرها و G۲ در روستاها و افزایش ظریب نفوذ فیبر نوری است.
شهردار تربت‌حیدریه نیز در مراسم بهره‌داری از چهار طرح و آغاز ۲ طرح دیگر گفت: برای تحقق این پروژه‌ها ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری و همیاری بخش خصوصی تامین شده‌ است.
وحید فرخ‌تبار افزود: افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی سطح شهر از پنج به ۶ دوربین و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و جدول گذاری خیابان ۲۰ متری شهید تندگویان از جمله پروژه های افتتاح شده است.
وی ادامه داد: آغاز ساخت نمازخانه و سالن نمایش تابستانی در بوستان پیشکوه با مشارکت بخش خصوصی نیز از جمله طرحهایی است که اجرای آن امروز آغاز شد.
حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه نیز گفت: لوله‌گذاری قنات به طول ۴.۵ کیلومتر با هزینه چهار میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال و مرمت قنات به طول هزار متر با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای کاج درخت از بخش مرکزی تربت‌حیدریه به سرانجام رسید.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha