۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84646860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت مصوبه برگزارنشدن تجمعات، دقایقی پیش همانند دیگر نقاط کشور به صورت رژه خانوادگی موتوری و خودرویی در هوای بارانی گلستان آغاز شد

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا لحظاتی قبل رژه موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن گرگان با حرکت خودروها از میدان شهید مفتح گرگان به سوی فلکه مازندران ، چهارراه میدان ،فلکه شهرداری و سه‌راهی بانک ملی آغاز شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا تمامی خیابان‌های منتهی به میدان بسیج ، افسران ، الغدیر و بخش های از لاین شرق به غرب کمربندی گرگان مملو از خودروها و موتورسوارانی است که با هدف حضور در این رژه خودرویی در انتظار ورود به خیابان جمهوری گرگان هستند.

از نخستین ساعات امروز پلیس راهور گرگان با استفاده از چندین دستگاه چرثقیل و یدک کش خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی را به معابر فرعی منتقل کرد.

رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

خبرنگاران، تصویربردان و عکاسان بسیاری از  رسانه‌ها در محل آغاز این رژه موتوری حضور دارند.

استفاده از بالابرهای کابین‌دار شرکت برق از جمله راهکارهای تصویر برداران و مستندسازان این حماسه بزرگ برای نمایش بخشی از این حضور تاریخی است.

پخش نواهای انقلابی ، آذین بندی  خیابان های راهپیمایی ،پخش عود و اسپند و اجرای سرودهای انقلابی بخشی از حماسه خلق شده توسط مردم گرگان در طلیعه چهل و چهارم انقلاب اسلامی ایران است. 

حضور چند روحانی با موتورسیکلت ، مشارکت خودروهای چند میلیاردی مزین شده به پرچم جمهوری اسلامی ایران و اهتزار هزاران پرچم توسط سرنشینان خودروهای حاضر در راهپیمایی از جمله چشم‌اندازهای خلق شده توسط امت حزب الله و خداجوی گرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

در بخشی از مسیر راهپیمایی تعدادی از جوانان گرگانی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی اقدام کردند.

خیل عظیم مشتاقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خیابان های گرگان را به تسخیر خود درآوردند. 

نظیر این برنامه در دیگر شهرهای گلستان نیز در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha