۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84647070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و به تعبیر فرمایشات معظم‌له، راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ملت ایران همواره به آموزه‌های قرآنی عمل کرده‌ و همواره در صحنه حضور داشته‌اند، اضافه کرد: ۲۲ بهمن، تمام دشمنان ریز و درشت نظام را مرعوب می کند.

وی ادامه داد: این حضور که در هیچ کدام از کشورها و در هیچ کدام از شهرهای بزرگ و کوچکشان نمونه‌ای ندارد، همچنین تبلیغات یکساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی را بی اثر و باطل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: یک سال تمام دشمنان این مردم و نظام در بوق‌های تبلیغاتی خودشان این دروغ را تکرار می‌کنند که مردم از انقلاب رویگردان شده‌اند اما حضور شگفت انگیز مردم خلاف ادعاهای آن ها را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار این استان با حضور مستمر و پرشور خود در راهپیمایی خودرویی ٢٢ بهمن، وفاداری خود را به انقلاب به خوبی نشان دادند و این حضور نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی تاکید کرد: می‌توان گفت که مردم ما متین ترین و خردمند ترین مردم هستند که با وجود گلایه‌های جدی از برخی مدیریت‌ها در کشور در بزنگاه‌های سیاسی با حضور هوشمندانه خود، از نظام و انقلاب خود حراست و نگهبانی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha