فرماندار همدان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه بزرگ دولتمردان است

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان همدان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پشتوانه بزرگ و ارزشمندی برای دولتمردان و مسئولان در راستای خدمت بهینه به کشور به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای است.

«محمد علی محمدی» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب دلگرمی مسئولان و توفیق خدمتگزاران مردم در معادلات، تصمیم گیری و تصمیم سازی ها می شود.

وی افزود: ملت ایران به ویژه مردم همدان در همه صحنه ها و مناسبت های ملی و مذهبی پای کار بوده و هستند و همواره در پشتیبانی از این نظام و انقلاب پیشگام بوده اند.

فرماندار همدان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراتر از حد انتظار بود، گفت: با وجود اعلام دیر هنگام قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان همدان و تصمیم گیری مسئولان برای برگزاری راهپیمایی خودرویی، اما شاهد حضور پرشور و چشمگیر مردم در این جشن ملی هستیم.

 فرماندار همدان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه بزرگ دولتمردان است

محمدی افزود: ساعت ۲۱ شب گذشته با بهره گیری از سامانه های پیامکی ادارات و سازمان ها در باره چگونگی راهپیمایی ۲۲ بهمن و مسیرهای تعیین شده اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز خیل زیادی از مردم به همراه خانواده و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تمثال شهدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و همه آنها به پروتکل های ابلاغی و نظر کارشناسان تمکین کردند تا شاهد شیوع کرونا نباشیم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha