۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84647212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوه حماسه الوندنشینان همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان

همدان- ایرنا- مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از اولین ساعات صبح امروز(جمعه) با حضور پرشور و گسترده خود در خیابان ها حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند و نشان دادند تا پای جان برای حفظ آرمان‌های والا و اصیل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، کرونا هم نتوانست مردم همدان را در برابر عهد و پیمانشان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متوقف کند، چراکه آنها از صبح امروز همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان سرد این دیار شور و حال دیگری داشتند و همگی به خیابان ها آمدند.

حضور پرشور زنان، مردان، کودکان و همه اقشار مختلف مردم در خودروهای خود که مزین به تصاویر رهبر معظم انقلاب، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی است جلوه خاصی به شهر تاریخی هگمتانه بخشیده است.

شکوه حماسه الوندنشینان همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان

همچنین جمعی از جوانان پرشور انقلابی با شیشه نویسی خودروهای خود با شعارهای انقلابی با خیل عظیم جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه شده و با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت دوباره کردند.

حضور گسترده زنان همگام با مردان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگر وفاداری و پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کردند.

شکوه حماسه الوندنشینان همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان

کودکان همدانی نیز با در دست داشتن بادکنک های سه رنگ و نوای شعارهای انقلابی جلوه خاصی به  جشن پیروزی انقلاب اسلامی داده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خودرویی با روشن کردن چراغ های ماشین و بوق زدن های ممتد آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با آرمان های مقدس امام راحل پیمانی دوباره بستند.

پخش سرودهای انقلابی و حماسی از بلندگوها تداعی گر روزهای شکوهمند بهمن ۵۷ است و برای جوانان این مرز و بوم خاطرات بسیاری به همراه دارد.

یکی از جوانان همدانی که به همراه دوستان خود در این راهپیمایی خودرویی شرکت کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش مردمی و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ برای پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی است.

شکوه حماسه الوندنشینان همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان

شکوه حماسه الوندنشینان همزمان با بهار انقلاب در دل زمستان

«افشین سرمدی» ادامه داد: با توجه به اینکه ما در دوران انقلاب حضور نداشتیم و تنها از طریق فیلم ، عکس و خاطرات آن دوران شکوهمند را شناختیم ولی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی اعلام می کنیم که همواره پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده ایم و برای دفاع از این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

یکی از بانوان همدانی نیز که همراه فرزندانش در این راهپیمایی شرکت کرده می گوید: ما امروز دور هم جمع شدیم تا به آمریکا بگوییم تحریم‌ها برای ایرانیان نخبه و قوی یک فرصت تلقی می شود و ما از این فرصت ها به نحو احسن بهره می بریم و با مشت‌های گره کرده برای توسعه ایران اسلامی گام بر می داریم.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر استان نظیر چنین راهپیمایی در ۱۰ شهرستان استان همدان برگزار شد و مردم استان پس از پایان راهپیمایی برای شرکت در نماز جمعه به سمت مصلی نماز در حال حرکت هستند.

همدان- ایرنا- راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha