۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84647483
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

همدان- ایرنا- امروز مردم ملایر همپای ملت بزرگ و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با حضوری مقتدرانه در چهل و سومین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه دیگری از استقامت، همبستگی و اقتدار را رقم زدند تا در برگ های زرین تاریخ انقلاب بدرخشد.

به گزارش ایرنا؛ مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ملایر ۴۳ سال در جشن شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و در طلیعه چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب، با آغاز راهپیمایی در گلزار شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمانی دوباره بستند.

بدون شک این حضور ارزشمند و حماسی ملت ایران در طلیعه چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران، فصل نوینی را در پیش روی جهانیان قرار داد و آزادی و پیروزی ارزشمندی را با رهبری رهبر فرزانه انقلاب مژده می‌دهد.

راهپیمایان جهان شهر ملایر که یک‌هزار و ۱۰۰ شهید گلگون کفن و ۱۲ شهید انقلاب را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز /جمعه/ با حضور خودرویی و موتوری در گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله(ع) در کنار دیگر مسئولان، یادگاران دفاع مقدس، روحانیان، معلمان و دانش‌آموزان، حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، ورزشکاران، سرپرست فرمانداری ملایر، نمایندگان ملایر، امام جمعه ملایر و آحاد مختلف مردم، با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

مردم مومن و انقلابی ملایر با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در دست داشتن پلاکاردها و تمثال مبارک سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" به شکرانه سالگشتِ چهل و سومین پیروزی انقلاب، با بانگ رسای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

ملایری‌ها در جشن بزرگ ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسیر گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع)، بلوار شهید تاجوک، میدان امام حسین(ع)، سه راه شهید مطهری، ۳۲ متری شهید مطهری، برق بالا را به سمت گلزار شهدای گمنام بام ملایر طی کردند و به یاد روزهای شیرین انقلاب، با حرکت خودرویی و موتوری و چراغ‌های ممتد، آن روزهای پیروزی حق علیه باطل را زنده کردند.

مردم خداجوی ملایر که با وجود سرما و بارش ریزریز باران و هجمه بیرحمانه کرونا از ساعت‌های اولیه صبح در محل شروع راهپیمایی حاضر شده بودند، به خبرنگار ایرنا گفتند: تا خون در رگ آنهاست برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضوری پرشور خواهند داشت و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

دانش‌آموزان که به واسطه مهمان ناخوانده کرونا ۲ سال است پشت درهای بسته کلاس‌های درس مانده‌اند، امروز سر از پا نمی‌شناختند و با نقاشی پرچم جمهوری اسلامی روی صورت‌های معصومانه خود، چراغ پرفروغ انقلاب را نورانی‌تر کرده و با پای‌بندی به ولایت، ابراز خرسندی کردند که اگر در روزهای ۵۷ شانس حضور در پیروزی انقلاب را نداشتند، امروز از این حضور در جشن انقلاب بر خود می‌بالند.

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

ملایری‌ها جلوه‌ای بی‌نظیر از حماسه حضور را رقم زدند

حضور حماسی مردم ملایر همپای دیگر هموطنان خود در سراسر کشور چه به صورت خودرویی و چه پیاده، نشان داد که مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و هرگز خاموش نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر حفظ وحدت و همبستگی برای رسیدن به موفقیت‌ها و پیروزی‌های مستمر تاکید کرد و گفت: با تلاش دولت سیزدهم سال آینده سالی پر از موفقیت و امید برای مردم است.

"حسین فارسی" با بیان اینکه مردم ملایر با وجود شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت کرونایی این شهرستان، در جشن پیروزی انقلاب حاضر شدند، افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه این شهرستان همواره در تمای عرصه‌ها، ثابت کرده‌اند که راه امام راحل و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است.

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

به گفته وی حضور حماسی و پرشور مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق کرد و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کرد،

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: حال که قطار انقلاب در چهل و سومین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد، بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را از راه افتخارآمیز و روبه پیشرفت خود بازدارد.

فارسی خاطرنشان کرد: مردم ملایر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری که مزین با گام‌های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است، بر اوراق دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بستند.

اگر دشمنان در ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی سعی و تلاش کردند تا کام ملت ایران را تلخ کنند، اما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت ایران از انقلاب و ولایت فقیه، نهال انقلاب به سلامت از تمامی فتنه‌ها و تهدیدها عبور کرده و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

توطئه دشمنان با تیزبینی رهبری منجر به شکست است

امام جمعه ملایر که با خانواده خود همپای مردم ملایر در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن حضور داشت  اعلام کرد که حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان قسم خوده این انقلاب و نظام شد.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در گلزار شهدای بام ملایر اظهار داشت: رسانه‌های معاند دنیا همواره به دنبال القای ناامیدی در بین مردم ایران هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان بارها و بارها در طراحی توطئه‌های خود علیه ایران شکست سنگینی خوردند، افزود: دشمنان در قضیه افغانستان، آذربایجان و ارمنستان به دنبال این بودند که جمهوری اسلامی را درگیر جنگ کنند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: با تیزبینی رهبر معظم انقلاب و قوای سه‌گانه این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.

فصل نوین اقتدار و ایستادگی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دشمنان تا ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ نیز هرگونه چالش را برای ملت ایران طراحی کنند، به برکت رهبر معظم انقلاب و قوای سه‌گانه و مردم بصیر ایران خنثی خواهد شد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه از سال آینده موفقیت‌های جشمگیری خواهیم داشت و این موفقیت‌ها را به رخ دشمنان می‌کشیم، افزود: مردم ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیمان مجددی با خون شهدا، امام راحل و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا و رهبری بستند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: امروز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر دل‌ها و قلب‌های ما نشسته و حک شده و از بین رفتنی نیست.

و امروز در جشن چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اقتدار و حضور پررنگ مردم در حمایت از نظام و انقلاب در قاب موفقیت‌های جمهوری اسلامی نقش بست و دشمنان را برای همیشه مایوس و ناامید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha