۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84648446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک‌ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شد

اراک - ایرنا - رئیس مجمع جهادگران بسیج استان مرکزی گفت: یک‌ هزار و ۲۵۹ گروه جهادی در سامانه موسوم به اطلس بسیج سازندگی این استان سازماندهی شد.

سید مبین حجازی روز شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجمع جهادگران بسیج استان مرکزی، افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان بر اساس تخصص و زمینه‌های فعالیت سازماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج در سال‌های گذشته با خدمت رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیرانی جهادی آینده کشور تبدیل شده‌اند.

رئیس مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی است و در گام دوم انقلاب تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری در یازدهم مرداد ماه سال ۹۸ چراغ راه و مسیر همه جهادگران بسیجی است و همه توان برای عملیاتی کردن این پیام باید پای کار بیاید.

حجازی با اشاره به نقش مهم جهادگران در تحقق جهاد تبیین گفت: تحقق جهاد تبیین یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و جهادگران بسیجی در این راستا باید نقش آفرینی موثر داشته باشند و در کنار خدمت به مردم باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم و خصوصا نسل جدید تبیین کنند.

انتخابات هیات رئیسه مجمع جهادگران بسیج استان مرکزی امروز با حضور منتخبان و مسئولان بسیج سازندگی برگزار شد که سید مبین حجازی به عنوان رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی، سجاد صفری به عنوان جانشین مجمع جهادگران، جواد مهرعلی به عنوان مسئول آموزش و کیفی سازی مجمع جهادگران، سعید عبدی به عنوان  مسئول هیات نظارت مجمع جهادگران و پرویز عزیزی به عنوان مسئول کارگروه‌های تخصصی مجمع جهادگران انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha