۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84649555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی با آتش صهیونیست‌ها در محله «شیخ جراح»

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴
کد خبر: 84649555
بازی  با آتش صهیونیست‌ها  در محله «شیخ جراح»

تهران-ایرنا- منطقه «شیخ جراح» در قدس اشغالی به دنبال شهادت سه مبارز فلسطینی، شاهد یورش گسترده شهرک‌نشینان و حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان و عملیات شهادت‌طلبانه بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته به دنبال ترور سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست بالا گرفته و منطقه «شیخ جراح» قدس اشغالی به کانون این درگیری‌ها تبدیل شده است.

طی ساعات اخیر تحولات مهم و درگیری‌های زیادی میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در منطقه «شیخ جراح» قدس اشغالی رخ داده است. این درگیری‌ها دیشب زمانی شکل گرفت که منابع عبری زبان اعلام کردند به سمت یک دستگاه اتوبوس اسرائیلی تیراندازی شده است.

از سوی دیگر، ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیستی شب گذشته تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی را مورد حمله قرار دادند.

منابع محلی گفتند که شهرک‌نشینان اقدام به پرتاب سنگ به سمت خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان کرده و خسارت زیادی به آنان وارد کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی نیز به سمت فلسطینیانی که اقدام به مقابله با شهرک‌نشینان کرده بودند، گاز اشک‌آور شلیک کردند که در نتیجه آن، اسامه ادکیدک شهروند سالخورده فلسطینی زخمی شد.

بامداد امروز هم یک شهرک‌نشین در عملیات استشهادی یک فلسطینی در محله شیخ جراح با خودرو زیر گرفته شده و به شدت زخمی شد.

منابع فلسطینی این عملیات را پاسخی به جنایات اخیر نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینیان به ویژه ترور سه فلسطینی در شهر نابلس عنوان کردند.

با بالاگرفتن این درگیری‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها تن از نظامیان خود را در شیخ جراح به حالت آماده‌باش درآورده و به صورت گسترده در این محله مستقر شدند.

نیروهای یگان ویژه رژیم اسرائیل یک شنبه هفته گذشته با یک خودروی غیر نظامی با پلاک فلسطینی به محله «المخفیه» شهر نابلس حمله‌ور شدند و به سوی یک خودرو حامل چهار شهروند فلسطینی تیراندازی کردند که منجر به شهادت سه نفر از آن‌ها و دستگیری نفر چهارم شد. 

حماس: اسرائیل با آتش بازی می‌کند

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به حملات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح گفت که حملات شهرک نشینان به محله شیخ جراح نوعی بازی با آتش است.

سخنگوی حماس تأکید کرد که مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره تداوم این حملات که به منزله شعله‌ور کردن آتش در قدس اشغالی است، هشدار می‌دهد.

وی تأکید کرد که یورش شهرک نشینان به شیخ جراح قدس اشغالی، تعرض و تجاوز آشکار است که در صورت ادامه، فلسطینیان با تمام توان خود برای محافظت از قدس به پا خواهند خاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha