۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۰۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84650349
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره وقایع قدس

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره تبعات حملات شهرک‌نشینان و نظامیان این رژیم به محله «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تجاوزات صهیونیست‌ها علیه ملت ما در محله شیخ جراح ادامه دارد، جایی که تروریست افراطی بن غفیر (عضو کنست) رهبری این حملات را بر عهده دارد که از حمایت سربازان اشغالگر برخوردار است.

این گروه مقاومت فلسطین افزوده است: ما به اشغالگران نسبت به بحرانی شدن اوضاع به دلیل تکرار این حملات هشدار می‌دهیم و رژیم اشغالگر را مسؤول کامل آنچه مردم ما در شیخ جراح در معرض آن قرار دارند، می‌دانیم.

جهاد اسلامی در پایان از مردم فلسطین خواست تا در حمایت از اهالی محله شیخ جراح، با تروریسم شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر مقابله کنند.

ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیستی روز شنبه و یکشنبه تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی را مورد حمله قرار دادند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته به دنبال ترور سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست بالا گرفته و منطقه «شیخ جراح» قدس اشغالی به کانون این درگیری‌ها تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha