۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84649641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ سری جهیزیه و سه هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شاهرودی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ۱۹ سری جهیزیه و سه هزار بسته کمک‌معیشتی بین نوعروسان و خانواده‌های کم‌برخوردار در این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ محمد خوشقدم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این سری جهیزیه ها شامل ۱۴ قلم کالای ایرانی است، افزود: ارزش هر سری از جهیزیه های اهدایی بیش از ۳۵۰ میلیون ریال است.

وی از اهدای سه هزار بسته کمک معیشتی به مناسبت ولادت امام علی (ع) به نیازمندان خبر داد و ابراز داشت: تعداد ۲ هزار بسته کمک معیشتی به همت بسیج سازندگی و سپاه ناحیه شاهرود و یک هزار بسته نیز با کمک خیران تهیه شده است که در مناطق کم برخوردار شهری و رستایی توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرودبا اشاره به اینکه این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب و مرغ است، ادامه داد: در مجموع برای تهیه هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه شد.

خوشقدم با بیان اینکه این بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان شاهرود توزیع شد، تصریح کرد: این نوع کمک ها تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تعداد ۴۰۰ دستگاه بخاری طرح شومینه نیز برای اهدا به خانواده های نیازمند تهیه شده که تنها ۳۵ درصد از مبلغ خرید از آنها گرفته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha