۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84650094
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: ارزش کار و کارگر باید به درستی در جامعه تبیین شود

همدان_ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود، گفت: پرداخت‌ها باید مبتنی بر عدالت باشد و تلاش کارگران نیز بر پایه عدالت مورد سنجش قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یک‌شنبه در دیدار با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود، اظهار داشت: پرداخت‌ها باید مبتنی بر عدالت باشد و تلاش کارگران نیز بر پایه عدالت مورد سنجش قرار گیرد.

وی با تشریح جایگاه کار و فعالیت در اسلام، گفت: در نگاه اسلام، کار و فعالیت دارای جایگاه ارزشمند و والایی است تا جایی که در روایات و سیره اهل بیت (ع) این مسئله بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اداره کار و رفاه اجتماعی باید ارتباط با اتحادیه‌های کارگری را جز اولویت‌های خود بداند، خاطرنشان کرد: حمایت از جامعه کارگری و تولید کنندگان که در شرایط فعلی در خط مقدم مبارزه قرار دارند، نیاز امروز جامعه است که باید مورد توجه مسئولان امر باشد.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه هر چه فرهنگ دینی و تعهد به خداوند تقویت شود تعهد به خلق خدا نیز تقویت خواهد شد یادآور شد: لازم است تا مسئولان از فرصت به وجود آمده برای خدمت به مردم بهترین استفاده را ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha