۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84650417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی دادرس در ۳۵۰ مدرسه آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: دهمین دوره طرح ملی دادرس "دانش آموزان در روزهای سخت" در بیش از ۳۵۰ مدرسه متوسطه اول و دوم استان اجرا می‌شود.

امیر جعفرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طرح دادرس با توجه به مجوز ستاد کرونا در بعضی مدارس به صورت حضوری و بعضی شهرها که به هر دلیل که شرایط فراهم نشود، آموزش‌های مجازی را هم خواهیم داشت که توسط ۶۶ مربی در سطح استان آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: سه مدرسه امدادی در سطح استان با ۴۴۱ دانش آموزان آماده برای روزهای سخت توسط مربیان طرح دادرس آموزش دیده و آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی بیان کرد: دهمین دوره طرح ملی دادرس با آموزه‌هایی از قبیل مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های اسکلتی بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، اطفای حریق، حمل مصدوم و اسکان اضطراری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۵ دانش آموز پایه هشتم آموزش داده شد و در دهمین دوره طرح ملی دادرس همه دانش آموزان متوسطه اول و دوم می‌توانند از آموزه‌های امدادی این طرح برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha