۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳
کد خبر: 84651110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قفل ۱۱ ساله تکمیل سالن ورزشی بابل شکسته شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳
کد خبر: 84651110
قفل ۱۱ ساله تکمیل سالن ورزشی بابل شکسته شد

ساری - ایرنا - سالن ورزشی چند منظوره شهدای لاله آباد بابل که کار ساختش ۱۱ سال پیش شروع شده بود ، روز دوشنبه با حضور معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم بهره برداری از این سالن گفت : برای تکمیل طرح های نیمه تمام باید از ظرفیت خیرین استفاده شود در غیر این صورت با اعتبارات دولتی بیش از نیم قرن زمان می برد تا طرح های نیمه کاره وزارت ورزش و جوانان در استان ها تکمیل شود.

بنیامین شکوه فر افزود: ورزش یک حرکت جمعی و تعاملی است و برای تکمیل طرح های زیرساختی ورزشی باید با استفاده از تمامی ظرفیت استان تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: بخشی نگری در طرح های ورزشی تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست بلکه نگاه کلی به طرح ها و فعالیت های ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار بابل نیز  در این مراسم گفت  : سالن ورزشی شهدای لاله آباد که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ اجرا شد با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: این سالن ورزشی جمعیت حدود ۵۰ هزار نفری بخش لاله آباد را تحت پوشش قرار می دهد و در یک سال اخیر این دومین سالن ورزشی است که در این بخش پرجمعیت به مرحله افتتاح می رسد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل مهم ترین طرح نیمه کاره ورزشی شهرستان محسوب می شود که سرعت بخشی در تکمیل آن از مطالبه جدی شهروندان است.

ولیزاده بور گفت: با توجه به اینکه ۲۰ تیم ورزشی فوتبال شهرستان بابل در رده های سنی مختلف در باشگاه های کشور فعالیت دارند در تلاش هستیم از محل اعتبارات ملی تکمیل این ورزشگاه را سرعت بخشیم.

وی افزود : هر مبلغی در زمینه ورزش جوانان و و زیر ساخت ها هزینه شود سرمایه گذاری است و کشف استعدادهایی همانند علی اکبر یوسفی قهرمان کشتی سنگین وزن فرنگی جهان که از این بخش لاله آباد است به ورزش ملی معرفی می گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha