به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.
طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه تا ۱۲ اسفندماه است، روزانه دو نفر از فرمانداران شهرستانهای تابعه مازندران در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.
زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات هشت تا ۱۰ صبح و ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر خواهد بود.
ردیف | مدیر پاسخگو | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | فرماندار فریدونکنار | ۸ تا ۱۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ |
۲ | فرماندار آمل | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ |
۳ | فرماندار بهشهر | ۸ تا ۱۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ |
۴ | فرماندار رامسر | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ |
۵ | فرماندار بابل | ۸ تا ۱۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ |
۶ | فرماندار سوادکوه | ۱۰:۱۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ |
۷ | فرماندار گلوگاه | ۸ تا ۱۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ |
۸ | فرماندار نور | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ |
۹ | فرماندار ساری | ۸ تا ۱۰ | پنجشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ |
۱۰ | فرماندار سوادکوه شمالی | ۱۰: ۱۰ تا ۱۲:۱۰ | پنجشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ |
۱۱ | فرماندار جویبار | ۸ تا ۱۰ | شنبه | ۱۴۰/۱۲/۰۷ |
۱۲ | فرماندار چالوس | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ |
۱۳ | فرماندار بابلسر | ۸ تا ۱۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ |
۱۴ | فرماندار کلاردشت | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ |
۱۵ | فرماندار محمودآباد | ۸ تا ۱۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ |
۱۶ | فرماندار عباس آباد | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ |
۱۷ | فرماندار قایم شهر | ۸ تا ۱۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ |
۱۸ | فرماندار تنکابن | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ |
۱۹ | فرماندار نکا | ۸ تا ۱۰ | پنجشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ |
۲۰ | فرماندار نوشهر | ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰ | پنجشنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ |
اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.
سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد .
بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.
نظر شما