۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 84652502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۶۴سیستان و بلوچستانی در ۳۹ مسجد معتکف شدند

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبر: 84652502
۱۵۶۴سیستان و بلوچستانی در ۳۹ مسجد معتکف شدند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۵۶۴ نفر از خواهران و برادران از روز گذشته در ۳۹ مسجد استان برای انجام اعمال اعتکاف، معتکف شدند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام منصور باقر بیک تبریزی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مساجد میزبان اعتکاف زاهدان و دیدار با معتکفین اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر بود در ۴۸ مسجد سطح استان، مراسم معنوی اعتکاف برگزار شود و بر این اساس بیش از۲ هزار نفر از طریق سامانه و به صورت سنتی اقدام به نام‌نویسی کردند.
وی ادامه داد: پس از بررسی انجام شده تعداد مساجد با توجه به قرمز شدن چند شهر استان و لغو مراسم اعتکاف در این شهرها و دانشگاه ها، به ۳۹ مسجد تقلیل پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک یک‌هزار و ۵۶۴ معتکف شامل ۴۴۸ مرد و یک‌هزار ۱۱۶ زن در این مساجد، به عنوان معتکف در حال عبادت هستند.
وی خاطرنشان کرد: معتکفین براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا و سازمان تبلیغات اسلامی، ۲۰ درصد ظرفیت جمعیتی مساجد را تشکیل داده و در بین آنان رعایت مسائل بهداشتی به طور جدی پیگیری می‌شود تا با مشکلی مواجه نشویم.
حجت الاسلام تبریزی خاطر نشان کرد: ماه رجب فرصتی برای تقویت عبودیت و بندگی محسوب می‌شود که بهتر است نهایت استفاده از آن‌ بویژه ایام البیض را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha