۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبر: 84652527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر فرهنگ: حمایت از عرصه نمایش تازه آغاز شده است

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبر: 84652527
وزیر فرهنگ: حمایت از عرصه نمایش تازه آغاز شده است

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حمایت از عرصه بنیادین نمایش در راستای شعار عدالت فرهنگی تازه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در رشته توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: چهلمین جشنواره تئاتر فجر با آغازی متفاوت در شهرستانی کوچک در دل ایران عزیزمان آغاز و شب گذشته (سه شنبه ۲۶ بهمن) با تجلیل از برگزیدگان کشوری و هنرمندان پیشکسوت این عرصه به پایان رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اختصاص سه هزار میلیارد تومان برای پایان پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگ و هنر در سراسر ایران، وعده‌ای صادق برای تحقق شعار بنیادی ⁧‫عدالت فرهنگی‬⁩ است.

اسماعیلی تصریح کرد: حمایت از عرصه بنیادین نمایش در راستای شعار عدالت فرهنگی تازه آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (سه شنبه) در اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار وحدت تهران گفت: مرجعیت این وزارتخانه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق مهمی است که باید بیش از پیش شاهد آن باشیم و فجر نماد جشنواره است و جشنواره تئاتر باید به آن پایبند بماند،هنر تئاتر به دلیل قدمت و تقدم رتبه باید در جایگاه رفیع خود بایستد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه برای نخستین بار در طول حیاتش افتتاحیه خود را روز ۱۵ بهمن ماه در یزد پشت سر گذاشت.

جشنواره چهلم با میزبانی از ۱۰۹ گروه نمایشی از سراسر کشور و هفت کشور مهمان (تاجیکستان به عنوان مهمان ویژه جشنواره) تا ۲۶ بهمن ماه در ۱۰ بخش (۶ بخش اجرایی و چهار بخش نمایشگاهی و اسنادی) برگزار شد. این رویداد در شامگاه ۲۶ بهمن با برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha