۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84652827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل بهشت زهرا: آمار روزانه جان‌باختگان کرونایی به ۵۰ نفر نزدیک شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اشاره به آمار افزایشی مبتلایان به کرونا در کلانشهر تهران، گفت: متاسفانه آمار روزانه جان باختگان پذیرش شده کرونا به ۵۰ نفر نزدیک شد.

سعید غضنفری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهروندان برای در امان ماندن از ویروس منحوس کرونا باید بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه روز گذشته به مناسب روز پدر دوربین های تردد شمار حضور ۲۰۰ هزار خودرو را در سازمان بهشت زهرا(س) ثبت کرده اند، افزود: این آمار در ۲ سال گذشته بی سابقه است، شهروندان باید از تردد های غیرضروری به این سازمان خودداری و در صورت ضرورت حضور باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به شدت رعایت نمایند.

غضنفری با بیان اینکه آمار فوتی‌های کرونا بار دیگر صعودی شده‌است، عنوان کرد: اضافه کرد: شهروندان با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امسال نیز مانند سال گذشته حضور خود را به خصوص در ایام پایانی سال در بهشت زهرا(س) به حداقل برسانند.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در ادامه با اشاره به اینکه آمار فوتی های کرونا هنوز با ایام بحرانی پیک های قبلی فاصله زیادی دارد، بیان داشت: مدیریت جدید سازمان بهشت زهرا(س) طی چهار ماه آغاز به کار خود ترمیم، استراحت و آرامش پرسنل را در دستور کار خود قرار داده است.

غضنفری یادآور شد: اجرای طرح شیفتی شدن به صورت ۲۴ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت کارکنان، به بازسازی جسمی و روانی کارکنان کمک تا آنان برای ادامه کار خود قدرت لازم مانند گذشته را داشته باشند.

 به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha