استاندار: مشکلات طرح‌های عمرانی نیمه تمام در آذربایجان‌غربی بررسی می‌شود

مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات‌ پروژه های عمرانی نیمه تمام و متوقف شده در استان برای اجرای دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدصادق معتمدیان شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران چهاربرجی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی سعی می شود مشکلات پروژه های عمرانی که به دلایل مختلف اجرای آنها متوقف شده است را بررسی و راهکارهای لازم برای اجرای مجدد این پروژه ها ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در خدمت به مردم و حل مشکلات آنان افزود: مدیران دولت سیزدهم خود را مقید می دانند تا به صورت جهادی و انقلابی با حضور میدانی در بین مردم از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی و حل کنند. 

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سفرهای شهرستانی و برنامه ریزی مناسب برای این سفرها گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر سفرهای شهرستانی و تصویب طرح‌های مناسب با قابلیت اجرا، قبل از سفر رسمی تیم های کارشناسی با حضور در شهرستان مسایل و مشکلات را احصا و در مرکز استان نیز راهکارهای حل این مشکلات ارایه می‌شود.

معتمدیان بررسی مسایل و مشکلات شهرستان‌ها از نزدیک، دیدارهای چهره به چهره با مردم، بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه و استفاده از نظرات علما، نخبگان و دغدغه مندان هر منطقه برای توسعه استان را از اهداف و برنامه های سفرهای شهرستانی عنوان کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از سفر به چهاربرج و حضور در جمع مردم میهمان نواز این شهرستان تازه تاسیس اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت برای محرومیت زدایی و توزیع متوازن اعتبارات، شاهد شتاب در روند توسعه و آبادانی این شهرستان باشیم.

وی همچنین با تاکید بر تکمیل ساختار اداری در شهرستان‌های باروق و چهاربرج، افزود: با تکمیل ساختار اداری در این ۲ شهرستان تازه تاسیس روند فعالیت های اداری مردم روانسازی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس چهاربرج در جنوب آذربایجان غربی پنجمین مقصد سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی بود.

معتمدیان که بعد از ظهر روز پنجشنبه به این شهرستان سفر کرده بود، ضمن بررسی پروژه‌های زیرساختی توسط مدیران کل استانی، در مسجد جامع چهاربرج با مردم این شهر دیدار کرد.

دیدار با خانواده یک شهید و برگزاری نشست شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با محوریت این شهرستان از جمله برنامه های سفر استاندار به چهاربرج بود.

در ۲۱ تیرماه سال جاری بخش‌های باروق و مرحمت‌آباد از توابع شهرستان میاندوآب براساس مصوبه دولت به شهرستان ارتقا و از میاندوآب منفک شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha