۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84654162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل شهروند چغادک بوشهر دستگیر شد

۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبر: 84654162
قاتل شهروند چغادک بوشهر دستگیر شد

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس فردی را که در یک نزاع دسته جمعی اقدام به قتل یک مرد ۵۰ ساله کرده بود ۲۴ساعت بعد از وقوع حادثه دستگیر کرد.

روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز جمعه به نقل از  سردار حیدر سوسنی اعلام کرد: روز  چهارشنبه هفته جاری ۲۷ بهمن، در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر چغادک، یک جوان شرور با ضربات چاقو یک مرد ۵۰ ساله را به شدت مجروح و اقدام به فرار می‌کند که فرد مجروح پس از انتقال به مرکز درمانی فوت کرد.

وی عنوان کرد:در همین راستا عوامل پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان بوشهر پس از بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل را به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌دهند.

سوسنی ادامه داد: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود، طی یک اقدام علمی و تخصصی مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه امروز صبح دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: این فرد شرور حین عملیات دستگیری به قصد فرار با تبر به سمت ماموران حمله ور شد که با اقدام به موقع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای ایشان مورد هدف قرار گرفته و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

سوسنی گفت: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha