۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 3123
کد خبر: 84654264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید امام جمعه بجنورد بر رفع موانع صدور مجوز سرمایه‌گذاری در استان

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با موانع زیادی همراه است که مسوولان تلاش کنند تا این موانع برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امروز روز اقتصاد مقاومتی  و یکی از مسائل مهم در این نوع اقتصاد تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاری‌های مردمی است.

وی  گفت: رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند باید از بخش خصوصی و تعاونی هایی که با سرمایه های خرد شکل می گیرد حمایت شود.

وی افزود:  سرمایه گذاری های مردم در بخش تعاون موجب رونق و ایجاد اشتغال ایجاد می شود و مردم وقتی خودشان به میدان بیایند دلسوزی برای سرمایه ها بیشتر و این موضوع منجر به ایجاد رقابت می شود.

وی با بیان اینکه رکن اول اقتصاد مقاومتی کمک به مردم است افزود: این کمک ها می تواند در  قالب پرداخت  تسهیلات به مردم و تسهیل موانع صدور مجوزها باشد که در بحث صدرو مجوزها مشکلات زیادی وجود دارد و دولت تلاش می کند آن ها را رفع کند.

امام جمعه بجنورد حمایت دیگر دولت از اقتصاد مقاومتی را  تحریم خرید کالاهای خارجی در ادارات و وزاتخانه ها دانست و افزود: بخش دولتی مهمترین خریدار کالاست و این بخش  تا جایی که ممکن است ار تولیدات داخل نظام خریداری کند و اجازه خرید کالای خارجی را ندهند تا اشتغال ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان از نبودن شغل اذیت می شوند و حمایت از تولید داخل موجب اشتغال خواهد بود. 

وی با اشاره به اعتبارات و بودجه هایی که برای برخی امور اختصاص می یابد افزود: اسراف نکنیم و از هزینه هایی که برای برخی امور  اختصاص پیدا می کند و هزینه نمی شود جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه همیشه درمتن حادثه ها بوده و مانند روحانیت دیگر ادیان نیست و باحضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی  بیشترین شهدای جنگ را نیز تقدیم به انقلاب کرده است.

نماینده  ولی فقیه در استان از مدیران بخش آب خواست تا با توجه به چالش های آبی و بارندگی که امسال کمتر از قبل بود به فکر مدیریت آب در بهار و تابستان سال آینده  باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha