در مذاکرات وین باید مراقب بازی‌های رسانه‌ای دشمن باشیم

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: در مذاکرات وین امروز ایران با یک بسته محتوایی مشخص پا به مذاکره گذاشته و در این راستا آمریکا بر سر دوراهی سخت قرار گرفته است که باید مراقب بازی‌های رسانه‌ای دشمن باشیم.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: آمریکا در این دوراهی هم نیاز به توافق دارد و هم نمی‌داند چگونه از مواضع خودش عقب بنشیند و لذا مذاکره‌کنندگان ما باید با درایت عمل کنند.
وی به تقسیم کار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در مذاکرات اشاره کرد و بیان داشت: صهیونیست‌ها هم دنبال قاطی کردن خود در مذاکرات هستند اما بدانیم که آن‌ها هیچ جایگاهی نزد ملت ایران ندارند.
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری مسلح شده‌اند و انتفاضه جدید سبب نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد و اتصال کرانه باختری با غزه نویدبخش قدرت‌گرفتن انتفاضه پرشوری است که زمینه‌ای برای نابودی و دریوزگی صهیونیست‌ها خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: هم دولت و هم مجلس فکری به حال وضعیت صدور مجوزها بکنند تا مردم بیچاره این وضعیت نشوند و این یک زخم کهنه در کشور ما است و باید قوا فکری به حال این وضعیت کنند و فرآیند صدور مجوزها را کوتاه کند.
امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دولت در صدد راه اندازی یک سامانه است که جواب استعلامات فوری داده شود و صدور مجوزها سرعت بگیرد که کار خوبی است.
وی همچنین به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و ابرازداشت: در میان اقشار گوناگون، روحانیت در مقایسه با جمعیت آن بیشترین شهید را داده است و در همین بندرعباس یک مدرسه روحانیت به جبهه‌ها رفتند و ۳۵ شهید دادند.
وی با تبریک روز مهندس، ادامه داد: ما در این زلزله اخیر در هرمزگان، زحمات و تلاش‌های مهندسان‌مان را دیدیم که کمترین آسیب رسید و مهندسان ما در استحکام بناها دقت هرچه بیشتری داشته باشند و این برای روستاها خیلی مهم است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha