تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم نساجی مازندران را شکست داد

مشهد- ایرنا- تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز جمعه در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان خود تیم نساجی مازندران را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش ایرنا، از آنجایی که در هر سه بازی اخیر که بین تیمهای گل گهر و نساجی برگزار شده بود شاگردان الهامی بازیکنان تیم قلعه نویی را شکست داده بودند، بازی امروز از حساسیت‌های ویژه‌ای برای هر ۲ تیم برخوردار بود.

در این بازی هر ۲ تیم در نیمه نخست حملاتی را روی دروازه های یکدیگر وارد کردند اما شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه ۳۷ با ضربه شایان مصلح به گل دست یافتند.

در نیمه دوم سعید صادقی در پی خطای بازکنان نساجی در دقیقه ۶۲ و از نقطه پنالتی گل گهر را به گل دوم رساند اما هشت دقیقه بعد عبدالکریم اسلامی در یک حرکت فردی زیبا و از میان چهار مدافع گل گهر توانست گل نخست نساجی را به ثمر برساند.  

با وجود اعتراض‌های مکرر بازیکنان تیم نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم به نحوه داوری در این دیدار، در نهایت نساجی این شکست تلخ را پذیرفت.  

قضاوت این دیدار حساس را عبدالنبی پور خلف از خوزستان برعهده داشت، سه کارت زرد این دیدار نیز نصیب بازیکنان تیم نساجی شد.

گل گهر سیرجان با ۲۵ امتیاز در رده هفتم و نساجی مازندران با ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران جای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha