۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84654592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تراکتورسازی: بازیکنانم خوب بازی می کنند

۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبر: 84654592
سرمربی تراکتورسازی: بازیکنانم خوب بازی می کنند

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت قبل از پذیرش سرمربیگری این تیم گفت: در این مدت روند رو به رشد داشتیم و کیفیت بازیکنان بهتر شده و خوب بازی می کنند.

به گزارش ایرنا، زونیمیر سولدو شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و استقلال افزود:  امروز بازی سختی با صدرنشین جدول داشتیم؛ استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز خاطرنشان کرد: نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم، بازی در نیمه دوم هم خوب پیش می‌رفت و البته استقلال به خاطر نفرات خوبش در خط حمله و روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی داشت.

سولدو با بیان اینکه استقلال روی اشتباه بازیکنان ما در وسط زمین به گل رسید، عنوان داشت: ما امروز چندین موقعیت گل داشتیم، ولی باید قبول کنیم که حریف تیم بهتری نسبت به تراکتور بود و توانست حملات‌مان را کنترل کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص تعویض‌هایش اذعان کرد: بازیکنان تعویضی نتوانستند تغییر زیادی روی کار ما ایجاد کنند چرا که وقتی تیم‌ خوب بازی می‌کند، تعویض زیاد ساختار تیمی را برهم می‌زند.

سولدو با بیان اینکه تراکتور را با تیم‌های دیگر مقایسه نکنید، اظهار کرد: تراکتور تیم اصلی‌اش را نسبت به سال گذشته از دست داده و نفرات جایگزین در حد آنان نبودند ولی من با تیم کار کرده‌ام و تا حدودی نظم تیمی ایجاد شده است.

وی در خصوص حل مشکلات تیم یادآور شد: به خاطر بدهی باشگاه و پنجره نقل و انتقالاتی که بسته بود، تصمیم گرفتم از بازیکنان ایرانی برای تقویت تیم استفاده کنیم تا بدهی دیگری روی دست باشگاه نماند ولی تیم‌های ایرانی رضایت‌نامه بازیکنان خوبشان را صادر نمی‌کنند که سرانجام با تلاش مدیریت باشگاه، چهار بازیکن جذب کردیم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد کیفیت بازیکنان تازه جذب شده تیمش بیان کرد: این بازیکنان در پست‌هایی که کمبود بازیکن داشتیم، باعث ایجاد رقابت شده‌اند.

وی در خصوص اینکه آیا  اولتیماتومی از سوی باشگاه تراکتور داده شده است؟ گفت: واقعا از طرف باشگاه اولتیماتومی به من داده نشده است و اگر نتایج دلخواه باشگاه نباشد، هر تصمیمی که بگیرند من می‌پذیرم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شرایط تیمی که برای کسب رتبه‌های بالای جدول می‌جنگد، با یک تیم بحران زده، متفاوت است، عنوان داشت: تراکتور برای فصل آینده باید ثبات داشته باشد هفته‌های اخیر به جز بازی با صنعت نفت، مستحق برد بودیم که نشانگر پیشرفت تیم است.

وی با اشاره به اینکه همیشه برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم، اظهار کرد: ما تمام نقاط ضعف استقلال را آنالیز کرده بودیم تا به گل برسیم ولی استقلال تیم خوبی است و نگذاشتند از روزنه‌ها برای رسیدن به گل استفاده کنیم و روی اشتباه ما به گل دست یافتند.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل استقلال همچنان با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha