۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84655701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۳
کد خبر: 84655701
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان - ایرنا - دستگیری قاچاقچیان، کشف اموال مسروقه، دستگیری معتادان، کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق از جمله مهم‌ترین اخبار فرماندهی انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: سارق منزل با ۲۲۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی در این شهرستان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نبی شکرویسی  افزود: در پی تخریب دیوار یک باب منزل مسکونی و سرقت ۲۲۰ میلیون ریال از گاوصندوق، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی شهرستان کبودراهنگ با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی های قضایی وی را دستگیر کنند.

جمع آوری معتادان و خرده فروش مواد مخدر در بهار 

فرمانده انتظامی شهرستان بهار هم از دستگیری ۱۱ معتاد، خرده فروش و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان بهار اجرا شده است.

فرمانده انتظامی بهار نیز از توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از مسیرهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ نوری، ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

دستگیری سارقان در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از کشف سه فقره انواع سرقت و دستگیری ۲ سارق در نتیجه اجرای طرح های انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری  اظهارداشت: با اجرای این طرح، سه فقره سرقت خانه باغ ها و وسایل ساختمان های نیمه کار دراین شهرستان کشف و ۲ سارق نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گفته وی، توقیف یک دستگاه خودرو متخلف و مزاحم، دستگیری ۹ نفر جلبی و چهار نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایک از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

کشف ۱۱ فقره سرقت در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان هم از دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری افزود: در پی سرقت از معابر شهر تویسرکان، دستگیری فرد سارق در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت که پس از شناسایی و دستگیری، نامبرده  با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

به گفته وی، در همین ارتباط ۱۱ فقره انواع سرقت از جمله پنج فقره سرقت از اماکن عمومی، پنج فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو نیز دراین شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و افزود: با اعزام تیم های گشت، این طرح در نقاط آلوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ و پاسگاه خرمرود اجرا و ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد ۲۰ نفر معتاد متجاهر نیز از سطح شهرستان جمع آوری شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha